Visste du att du är del av något riktigt bra när du handlar hos oss? Du vinner på måttsytt. Det gör planeten också. Det är en win-win. Kolla här:
• Mindre spill och överproduktion. Vi syr först när vi får en order, vilket innebär att vi aldrig behöver sitta på ett ohållbart stort lager.
• En mer hållbar klädcykel. Kläder som passar på riktigt används mer och längre, så lägg mer av din tid på att se riktigt bra ut och mindre på att handla för mycket som inte passar. Vi tvingar dig inte heller till krångliga och tråkiga returer, bra va?
• En mer hållbar produktion. Vi har fullt ägande och insyn i vår produktion vilket garanterar att dina kläder som är gjorda på ett schysst sätt.